Нове

Михайло Галустян претендує на повне правоволодіння брендом «Зрозуміти і пробачити»


Мабуть, Михайло Галустян не боїться майбутніх юридичних процесів із старим другом Семеном Слепаковым. Жадібність коміка ставити під загрозу спілкування з приятелем. Стало відомо, що Михайло Галустян має намір зареєструвати товарний знак на своє ім’я. Дана маніпуляція дозволить коміку отримувати стабільний дохід з шкірного вживання «Зрозуміти і пробачити» у найменуваннях канцтоварів, алкогольної продукції, виробляти 3D-окуляри, а також активно займатися рекламною кампанією свого бренду, пише www.trserial.net.ua

Є інформація, що якийсь Ншан Галустян (справжнє ім’я коміка) вже подавши заявку на реєстрацію товарного знака. Сам артист відмовляється давати офіційний коментар пресі і шанувальникам. Його офіційні представники також відмовляються від спілкування з пресою. Галустян переставши ховати свою дитину і відкрив таємницю.

Нагадаємо, що Михайло Галустян був всього лише актором в комедійному скетч-шоу «Наша Russia». Режисером даного проекту є Семен Слєпаков, який також виконував роль сценариста. В даному шоу було відкрито вираз «Зрозуміти і пробачити», яке з роками стало крилатим в країні. Не можна заперечувати той факт, що акторська гра Михайла Галустяна вплинула на популярність вираження, але є вагомий факт, про який, мабуть, забув артист – він не є автором цієї фрази.

Режисер Семен Слєпаков безумовно має повне право подати до суду на одного, який вирішив отримувати стабільний дохід, що не вимагає внесення будь-яких зусиль. Не можна заперечувати, що юридичні скандали негативно позначаться на дружбі і спілкуванні двох коміків. Шанувальники сподіваються, що Михайлові Голустяну вистачить совісті, щоб розділити права на бренд з автором гучної фрази Семеном Слепаковым. Чи режисерові доведеться «зрозуміти і пробачити» вже колишнього друга.

Нове

Популярне