Модний бренд Вікторії Бекхем втратив більше 11 мільйонів євро в рік. Дружина Девіда Бекхема заснувала компанію дев’ять років тому і це перший значний провал в історії її існування.
Незважаючи на те, що було зафіксовано значне збільшення продажів – з 40 мільйонів євро в 2016 році до 47 мільйонів євро в 2017 році. У 2016 році капітал модного бренду збільшився на 8,5 млн фунтів, які вніс Девід Бекхем.
Вікторія пояснює втрати значними інвестиціями в майбутні проекти і формуванням нової управлінської команди.
Тим часом колишня Spice Girls пообіцяла найближчим часом створити власний канал на YouTube. Вона буде радувати своїх передплатників кліпами, які показують різні види макіяжу, давати поради по макіяжу і, звичайно ж, загальному стилю.
Коли з’явиться перше відео, все ще неясно. Причиною запуску каналу YouTube, є бажання Вікторії Бекхем розширити свій модний бренд.