П’ятниця, 26 Квітня, 2024

Нове

Названо причини, за якими Меган Маркл і принц Гаррі нічого не втратять після заборони королеви на використання бренду Sussex Royal

19 лютого стало відомо, що королева Єлизавета II заборонила принцу Гаррі та Меган Маркл використовувати словосполучення «герцоги Сассекські» і слово «королівський» у всіх своїх проектах. Таким чином, подружжю доведеться відмовитися від вже розкрученого бренду Sussex Royal і однойменного акаунта в інстаграмі.

Нагадаємо, що ця сторінка в мережі має 11 міліонів підписників. Принц Гаррі та Меган Маркл витратили на її просування десятки тисяч фунтів стерлінгів. Багато бізнес-планів молодої сім’ї були побудовані саме на цьому імені.

За словами експерта з персонального брендінгу з Гаддерсфілда Дебори Огден, така втрата не завдасть багато проблем подружжю і не погіршить їхнє фінансове становище.

«Немає ніяких сумнівів в тому, що вони робили солідні інвестиції у свій профіль і змогли розкрутити його до небачених висот. Однак особистий бренд – це більше, ніж логотип, у них вже є сильна репутація в суспільстві і вона говорить сама за себе », – цитує слова експерта Daily Mail.

Принц Гаррі і Меган Маркл зареєстрували Sussex Royal як товарний знак для цілого ряду проектів і видів діяльності, включаючи одяг, канцелярське приладдя, книги та навчальні матеріали. Вони створили благодійну організацію – Фонд герцога і герцогині Сассекської – з однойменною назвою. Тепер стало ясно, що потрібно провести ребрендинг.

Герцоги вже змирилися з тим, що товарний знак їм більше не належить. Вони працюють над створенням нового логотипу і фірмового стилю. На думку Дебори Огден, подружжя зможе в короткий термін підняти свій бізнес на колишній рівень.

«Герцоги говорили у своєму акаунті правильні слова і адресували потрібні послання підписникам, і навіть якщо у них буде новий, нехай вже не королівський аккаунт і бізнес з іншим ім’ям, їх 11 млн шанувальників повернуться», – оптимістично підсумувала експерт.

Джерело: grazia



Нове


Популярне